Rosemarijnmerkus.reismee.nl

When in NY..

Zoals ik in mijn eerste blog al schreef, zit ik met mijn gedachten al minstens drie weken aan de andere kant van de oceaan.. Dat is dan ook de verklaring waarom ik al 23 lijstjes heb gemaakt met ‘ to do in NY’ als titel. Naast alle ‘standaard’ dingen (lees: Vrijheidsbeeld, Times Square, Highline, Ground Zero en Rockefeller Center) heb ik een aantal activiteiten op m’n bucketlist staan die ik graag met jullie deel!

Hardlopen in Central Park

Om alvast te oefenen voor de marathon die ik over een paar jaar in New York loop.. Die eindigt namelijk ook in Central Park!

Broadway show bezoeken

Die kon natuurlijk niet ontbreken in mijn lijstje.. Met al wat tips van studiegenootjes weet ik inmiddels hoe ik goedkoper aan tickets kan komen. Nu nog beslissen welke show het wordt. Na 3 keer Wicked in Nederland te hebben gezien, zou je zeggen dat ik die show kan dromen (is ook zo), maar toch lijkt Wicked me heel gaaf! Daarnaast zijn The Book of Mormon, The Phantom en Matilda (in het kader van: ik doe de PABO) kandidaten. Ach, ik zit er vijf weken, wie weet…

[ instα − btwfiorellα ] [ thαnks for likeing . ???? ]

Een boek lezen in The New York Public Library

Lijkt mij voor zich spreken, dat lijkt mij een onwijs gave plek om een keer te beginnen in een goed boek (iets meer literair verantwoord dan Harry Potter deel 3 that is..)

Op de trappen van het Metropolian Museum of Art zitten

Zij die Gossip Girl hebben gekeken weten waar ik het over heb. Ik moet wel bovenaan zitten, natuurlijk

Museum of National History

Om in de museum-sferen te blijven en dit keer ook daadwerkelijk het museum te betreden! Volgens mij is dit een van de mooiste musea ter wereld en omdat ik geschiedenis echt leuk vind, staat deze ook op mijn lijstje

Ik ben benieuwd hoeveel ik kan afstrepen over twee maanden :)

Cheers!

Reacties

Reacties

Erik

Koffie doen bij Central Perk, wijntje doen in MacLarens? Allemaal Netflix klassiekers! ;-)

Thomas

Wat dacht je van wandelen over de Brooklyn Bridge en met de boot naar Statue of Liberty? Of shoppen op Fifth Avenue. Zo veel om naar uit te kijken :D

Winfred

MoMA bezoeken en ook batterypark. En gewoon eens met de Subway. Tij. En (geld) tekort ????

Bernadette

Je begrijpt toch wel dat ik een uitgebreide rondleiding van jou verwacht wanneer wij samen naar NY gaan? ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!