Rosemarijnmerkus.reismee.nl

First thoughts

Hi there!

Even een update vanuit Tarrytown, waar ik me nu nog geen 24 uur bevind. Gisteren vloog ik vanaf Schiphol naar Parijs, rende ik een halve marathon in Parijs (zo voelde het, Charles de Gaulles is groooot!) en vloog ik vervolgens naar JFK. Vannacht sliep ik nog in een hotel en ik ben net aangekomen op de campus, die trouwens echt suuupermooi is. Ik heb nog niemand ontmoet hier, maar daar gaat straks vast verandering in komen. Hierbij wat foto's van gisteren en vandaag, to give you an impression!

Gisteren liep ik nog een rondje hard in de polder, voordat ik het vijf weken niet meer kan doen - ING snapt het :) - Hi there, plane! - Het animatiesysteem was primaaa, nadat ik ein-de-lijk Insurgent had gezien, begon ik aan een Friends marathon. Ik heb maar weinig gekeken, niet omdat ik sliep, maar omdat ik naast een heel lief Frans meisje zat. Zij gaat hier 6 weken lang stage lopen in het ziekenhuis in Manhattan en ze hield van dezelfde dingen (musicals, Gossip Girl en Greys Anatomy), dus dat was heel gezellig. We gaan zeker in NYC nog een keertje samen afspreken!

Dit is hoe ik eruit zie als ik veuls te lang wakker ben en eigenlijk wil slapen. - TARGET - Ik zat in de taxi naar het hotel en ik keek constant naar rechts uit het raam. Gelukkig besloot ik op deze brug eventjes uit het andere raam te kijken, want deze skyline was wel heeel gaaf! - Still smiling, vooral omdat ik lekker lang kon slapen.

Ik maak graag rommel - Maar de volgende ochtend was het allemaal weer netjes! - En dit wordt mijn bed voor de komende vijf weken. Gelukkig kon ik nog kiezen, anders sliep ik op het bovenste bed van een stapelbed. - Lunch!

Geeeen idee wat de middag brengt, maar ik ga denk ik nu eventjes een rondje lopen over de campus.

Love,

Roos

Reacties

Reacties

Erik

Gelukkig kan je Friends marathon tijdens college gewoon op Netflix vervolgen. Veel plezier morgen op de eerste schooldag!!

je moeder

Nog wat moe van de reis en alle indrukken van New York, is dit weer een verwachtingsvol verhaal, ga lekker genieten daar

Bernadette

Who needs to read Gossip Girl when you've got Roos' travel blog? ???? Heel veel plezier, meis! ????????????????

Bernadette

Die vraagtekens hoorden dus emoji's te zijn...

Thomas

Wat een blijheid in dit verhaal!! Leuk dat je al een sneak preview hebt gezien van New York (heb je dat nog trouwens vanuit het vliegtuig kunnen zien?!), en goed idee van de foto collage's in je verhaal. Ben heel benieuwd naar foto's van je campus :-).

Je vader

Je verhaal leest lekker weg, fijn dat je het zo overduidelijk naar het zin hebt! Ik hoop dat de jetlag meevalt.

Mathilde

Aaahh superleuk!! Kan niet wachten om meer verhalen te lezen! :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!